Thursday, November 13, 2008

final is over!

haha. feeling skarg mcm la da lpas dgree.pdahal bru abes final xm for SEM 1!
btw, cakap pasal paper td, for me agak 50-50 la kepayahan die. so aku target aku dpt 50 je la (haha.betapa rendah nye tahap keyakinan diriku) =p . da la bilik xm tu sejuk giler smpai aku pikir aku dapat rase perasaan lembu2 yg da di sembelih kene simpan dlm bilik sejukbeku simpan daging tuh. da la duduk dpan skali,mmg terganggu la konsentrasi aku td! it is all bcuz of THE INVIGILATOR
Y?
..bcuz dat "org" likes to jalan2 near me n stop exactly beside me.(huhu. ayat mcm la die syok kat ko.hahah) ok, ok, i get it. da mmg tugas dorg kn? pnat jugak kne duduk lame2 lam bilik tuh, xtaw nak watpe ag da for 2 long hours. so,dorg kne la jalan2 tak renti2 mengusha students2 yg mnjawab exm dlm bilik itu. memerhati dengan laser eyes mencari kemungkinan toyol2 dipelihara atau tidak oleh para pelajar. *seram* huhuh. tp kan, wut bothers me a lot is the BO dat"org" brings along. each time "org" itu lalu, pasti otakku sakit umpama tersedut gas tetraklorometana (ekeceli i dont really know how it smells like) :p oh my..mmg serius kapla pusing. PUSING GILAK! nk jawab paper td pon susah tawww..huhuh.
so.. to all pengawas2 peperiksaan out there, PLIZ wear cologne/perfume/haruman before u came to the xm hall~ siyesly, diz will affect the students result.huhuh.tenkiuk arigatok mekaseh.



p/s: post ini hanyalah luahan rasa setelah mengalami pengalaman buruk sebentar td.salah dan silap harap dimaafi.

No comments: