Wednesday, November 12, 2008

'aku' menaip

haha. semalam grk r.c. first sbb kne pulang buku yg dh lewat. aku lepak je sbb aku p.k lmbt 2 hari je. rpenye dkt sminggu. nsb bek kne RM1 je. tp x byr g. sbb bwk duit 'bsor' sgt. haha. mnde nta. abg r.c 2 ckp ak de probs ngn kes yg dulu lewat gak. ak dgr bkn men khusyuk. anguk2 cam faham. pd ahl mnde pe ak x clear. haha. lantak r. aku grk ngn seni. alang2 dh sesat g r.c 2 trus r lpak sbb rini exam tok electrical fundamental. haha. haprak. jawab mnde rini pn ak xtau. yg pasti de 'beberapa' soklan aku x jwb. de 'beberapa' soklan aku bantai. de 'beberapa' soklan aku cipta formula sndri. ni sume sbb aku b'pgg ngn slogan 'xpe, jwb je jnji lect tu nmpk usaha kte'. cet. hampeh. haha. pergh! sok paper statik dinamik plak. n pe aku wat skg? merapu kat sni. lantak r. jap g grk r.c g. ngn seni g. haha. kne pulang 1 g buku. alang2 'menelaah' g. jgn r dak yg seni gilakan de g. smlm bkn men g die tunjuk 'dak' tu kat aku. dup2. dak tu study dkt ngn die plak. mmg smangat die tok blaja mluap2 r. pe seni? 'sambil m'yelam minum air?' cet! aku pn x sure g ak nk brambus sok trus ke atau 2gu ari jumaat. hah! rini ak men 'tekan2' fon n x sangka plak t'kol mak aku. haha. pe g. mak aku ngn pantasnya trus kol aku. haha. aku ckp r 'tertekan'. hehe. dah alang2 tu aku trus b'bual ngn akim. adik aku yg nga m'hadapi spm. haha. pdn muka ko. die br balik dr skola. rini die jwb paper sejarah. alah! kacang! bg stok p'ikut A. Samad Said r. haha. rasa aku br je b'gumbira m'jwb paper spm. tau2 dah pas 2 tahun. 2 tahun? hish. gila r. n pe prubahan jadi kat aku? nta. cmne dulu cmtu r skang. haha. tapi. tu hanya 'fizikal' r. 'rohani' aku dah byk yg b'ubah. pe yg b'ubah. tu bio aku je dalami n fahami. cet! drama r ko ja! lantak r. de aku sshkn spe2? tp srius. lately aku byk b'pikir. b'pikir tok apa? aku pn x sure. yg aku tahu, aku b'pikir. pikir cmne nk jwb paper exam? ye! pikir nak blk hari pe? ye! pikir balik nk watpe? ye! stil... de benda len yg aku banyak pikir lately. mnde pe? bior aku je r yg tahu. hehe. k r. aku nak b'siap tok mulakan p'juangan aku. statik dinamik! oh mr. teh! nsb bek ko kacak. haha. hish. p'gerakan b'mula........

No comments: