Friday, November 14, 2008

'aku' nak balik

haha. finally. bis pn exam ni. x sabo gle ak nk grk blk sok ni. jap. sblm ak lupa. rini ak wat sejarah ngn memalukan diri aku ni. haha. nk tau. pg td mmg prot ak dah wat hal. 2 r sal ble ak men touching2 ngn suhana ak xmkn roti. sbb? prot ak nga x sdp. kalo x habis roti ko 2 suhana. haha. de ke ptt br dlm 10 minit start exam, prot ak gle2 sakit. pe g ak nga b'usaha memandang kiri, kanan, depan, belakang, kira suma darjah r aku usha p'gawas tu nk ckp nk grk toilet. ak duduk dpn kat bhgian pintu masuk. p'gawas plak duk jauh x b'agak. ak angkat r tangan. dia nmpak. ak ngan slownye ikut grk mulut ak ni ckp 'nk g toilet'. ak ingat die pn nk balas ngn suara yg t'slow mngkin tokg permission ak nk g toilet. tup2! 'PE? TOILET?'. gle r. amek ko. suara dia x b'agak kot kuat. haha. aku tgk sume budak kat dlm showroom tu kot tgk ak. hish. pak cik ni pn. haha. argh!! tym tu aku dah xde prasaan. haha. janji hajat aku dapat dilepaskan. haha. tapi ble aku nga sedap buang hjt tu baru ak t'ingat. hish. segan gle! ah lantak r! aku dulik pe. haha. n mlm ni stlh b'kurun aku x gerak turun mkn, ak turun! haha. wuhu. cet. xleh bla. eh. kne amek port sbb ak ni lemah tol r kalo bab kne jln2 ni. haha. jalan2 xpe. tp kt tmpt yg jauh skit dr kwsn ak duk blaja ni. haha. n sumtink jadi mlm ni. n u know wat. i dun even like it. huh! benci ble b'hadapan situasi mcm ni. n wt situation is that? bio r. bahaya kalo ak bkk. mlibatkn org skeliling aku yg aku masih respek diri dorg tok ak bkk cte sal dorg yg leh m'bawak byk misunderstanding nnti. let it be r. n mlmm ni gak ak dpt cte yg ak sndri pn x tau r cmne nk respond. pe yg ak tahu ak still pgg prinsip ak. 'tgk diri aku dulu sblm nk judge org len'. huhu. so? lantak r. aku x minat nk amek port. n ak x ske pn. die x kaco idup ak. so, ak pn xnk kaco idop 'die' ngn ltk mindset ak yg nta pape ni. kalo ikut byk je umat manusia yg ak x minat nk amek port hal dorg. dorg ske ke. dorg kecewa ke. dorg rasa nk luahkan ke. tapi ak layan je sbb ak rse tu gnenye org2 cam ak. huhu. m'dengar. dan trus m'dgr. n hasilnya ak g byk m'dgr dr mluahkan.[macam ak knl ayat ni.hehe.]. lantak r. dah r. ak penat. out!

5 comments:

zIrcOn said...

haha..padan muka. sue yg duk kt blakang pon leh dgr kot pengws tu ckp cmtu..hahahaha(gelak smbil terguling2 mcm tenggiling)

. p i s e y . said...

TOILET?????

wahahah.kene sebut JAMBAN!! kot

waaa.aja.u ok??huhuh.jomla ngumpat same2.ngeh3.

ak jugak bnyk kecewa ngn certain manusia lately...

omaQ said...

salam pekenalan :)

n0 nAme said...

salam perkenalan utk omaq jgk...=)

Anonymous said...

ajaaaaaaaaa....hehehehhehehehehe
~parry~