Saturday, November 21, 2009

PeRjalAnan bAliK...

GuMbIRA dApAt BaLiK uMaH............lalalala

lu tau...aku MaLu jUgAk aRiTU...

KU MInum air di domino...waa..xtahan haus la katakan..OrDeR 1 ICE lEMoN TeA..N SORANG mamat lg float "klu xslap"....mInum sembang2 sambil tgu pizza siap...

da siap minum n bantai pizza..ku kalut2 nak bawa kuar beg yg berdozen2 dari tempat duduk kami...bahagi2 beg..pise bawa separuh aku separuh..xlupa juga mamat 2 org tu separuh....

syoknya berjalan kua ke ktm..nak nek tren p kl cntral..tup2..sorang mamat ne tanya aku.."lu bayar x air td??"" aiyak..aku kejar2 berlari masuk mid p bayar air...waa malu bukan kepalang...

lu tau...aku sakit jugak arituh...

nek tren...tutup langsir..tarik selimut cekang2..buka tudung...setting bantai...waa tdooooooo...
sedar2 da sampai sungai petani...waa ciap2..lg 30minit 2 saat tren tiba di kampung halaman...
excited nak jumpa adik jumpa abah n jumpa suma2...waa ciap2 ngan beg tgu tepi pintu tren...

alor star..alor star..pakcik tu gtau kata dah nak sampai...tren berenti jah aku terus melulu ke pintu...dengan penuh macho ku turun dr tren bersama beg2 beso..
yakin gle aku angkat beg turun dr tren..sampai la beg yg paling beso....
selamat angkat beg...tup3....

aku jatuh daa...tersungkur di hadapan tren..haha pakcik n makcik yg baru nak turun tren kalut bukan main..dia sebut "oh anak oh anak"banyak kali...

aku berlagak kool..bgun terus jalan kua cari abah aku..huhu..
balik umah usya kaki...huh.....suar terkoyak kat lutut...berdarah bukan main...sakit gle beb..................................

No comments: